bara så du vet så knäckte du mig, det var antagligen det du ville. så grattis du lyckades

blir så less på all jävla skit, det finns fan ingen anledning med bråk.
jag undrar bara varför, mår du bra av det ? eller vad är det man
börjar ju undra hur du tänker, tycker du om det ? det verkar ju så.
jag älskar dig, fett mycket men ändå så hoppar du på mig för inget
har du drivit hela tiden, allt du sa var det bara en fet f*cking löngn?
man börjar ju faktiskt undra, och om jag vore du skulle jag öppna
ögon och försöka se när det går för långt och försöka förstå att det
finns ingen mening med det du håller på med för det ända det leder
till blir bara sämst, så öppna ögonen ta dig i kragen och försök förstå
att det du håller på med kommer ingen någonsin må bra av så ge dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0