fanjävlacepehelvettefittsäääräckelbängpffrfft kommer aldrig kunna förlåta mig själv

hej. jag mår inge bra.. ja mår skit rent utsagt. TACK FÖR DET ! ..
matchen mot stuvsta gick väl si så där vi låg först hela matchen men det slutade med 3-3 fett spännande match men när ja kom hem kokade ja, fan va varmt dt va.. så ja och syster gick och bada :) igår vaknade jag och kände mig helt slut så ja låg nerbäddad heeela dan och kolla på massa avsnitt av DH och green street hooligans fan va sorglig den spec. när den snyggaste dog :( aja ida ska jag kanske iväg med papi och kolla lite grejjs till syster som fyller 15 imorrn :) sen måsta ja väl städa här eftersom det antagligen kommer en massa folk. jahaja nu ska ja laga nån lunch, sen ska jag och R kolla på film. mitt på dan när det är så sfint väder i know. men känner mig fprtfarande lite lost och är helt cepe allergisk så.
TJO TO THE FLÖÖÖJT
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0