GE MIG SOLBRÄNNA ?!

har kommit på att jag hare rätt svårt att bli brun och fiiin, då måste man typ sola i år .. ni ska få se bild på den pyttelilla skillnad som blev efter en timmes solande ni kommer fan garva sönder för man seri igen skillnad alls :(
jag vet att ja e rastlös och så men vafan.
TA MIG TILL SPANIEN, GREKLAND, THAILAND, SOLARIUMET VAR SOM HELST JAG VILL BLI BRUN ! :'(
hmmmmpff, jaja nu ska jag ta en promenad hadde ja tänkt ska bara slänga på shorts och tishe det där brun utan sol sprayet ser väldigt frestande u för tillfället ska fösöka stå emot det ska jag. menmen hare gooodans. / hanie
image182
jaaaaaaaa gott folk bildbevis på att jag typ inte blev brun at all! fortfarande blek som fan de suger.

image183
gömmer mig under markus keps md värsta smoothien jomen de e najjs :) haha ser ut som ja har skägg dårå .. ( mobba inte bikinin :S )

image184
myyyyyys ! <3

TJOFLÖJT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0