hjärtat

jag har alltid varit den som inte brukar saknat nåt,
men allt har vänt nu är jag den som hela tiden saknar nån.
varje kväll känns mengslös varje dag är samma sak,
jag sitter vid datan skriver ner dom tankar som har stannat kvar.
har en bild i skallen och jag vet du har en likadan,
jag skulle välja dig men blir det nej så bör jag vika av
men känslan är så stark att inget annat vill betyda nåt
jag sitter här och väntar på ett liv som bara flyter bort.
jag vill inte längre sitta här nu jag vill ju bara va med dig,
var är du? om jag fick välja mellan dig och ingen alls,
så blir det enkelt för du vet du är mitt allt.
jag kan inte styra detta men vad ska jag ta mig till
det ända jag vill ha dig vill bara ha dig tätt intill
nånting har hänt inom mig och det känns ruskigt bra
kan inte tänka klart men ändå känns det underbart.
jag vill bara göra rätt men ändå inte ångra mig
 jag kommer aldrig glömma dina blickar som förtrolla mig
men trots att allt är så bra så finns begivenheter
 och det av saken att jag valde nu att skriva ner det
men hur i hela friden ska man nu gå vidare det känns
 så fel att någon annan säkert kommer lida av det
du har ett leende som inte är av denna värld
jag vill inte vara ensam jag vill bara ha dig här
man lever bara en gång man får nog bara en chans
man kanske inte ser nån man kanske inte ses alls.
kan inte skilja på min verklighet som varit dömd
 du är den jag tänker på vi lever i en önskedröm.
isabelle norén
image186




Kommentarer
Postat av: isabelle norén

älskarreu hannah

2008-06-03 @ 16:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0