om jag bara kunde förklara det med ord så skulle alfabetet va tjugo gånger så stort

förlåt den dåliga uppdateringen .. men jag mår seriöst skit. jag hatar pollen.
mina ögon är typ dubbelt så stora än va dom ska vara och dom bara kliar, svider och rinner "/
får inte ta någon medecin hlr eftersom jag ska till doktorn senare. om typ en timme ska jag
möta upp mamie sen ska vi nånstans där dom ska ta massa prover och sån skit :'(
måste snart gå till bussen och då kommer jag bergis få värrans allergi chocken.
just nu hatar jag sommarn.. fyfaan. men jaja får väl hoppas att jag får rätt medecin
så ja slipper den här skiten men nu måste jag äta nåt innan jag drar skriver när jag kommer
hem venne när det blir menmen ;) älskar er / h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0