t to thee joooooooo

sry att ja inte har bloggat på ett tag, blogg.se har cepaat sej.
ööhm ska berätta lite va jag gjort dom senaste dagarna i onsdags vare klassensdag så först åkte våran klass till skansen skiiiiiiit kul, .. jag blev in knuffad i tre buskar :'( dumma wira ! sen åkte ja becka sosso wira örn och cappe till grönaluuund :) efter ett tag åkte alla hem men sen kom isabelle så vi va där tills de stängde typ då åkte ja hem med ronja och daggen. på torsdan vare först skolavslutning och så.. sen åkte ja och issa och köpte godis läsk och jordgubbar och gick ner till gustavsvik med runjaa. senare åkte vi till mina kusiner och åt där sen va ja med amanda hela kvällen sen sov vi hos henne. igår gick ja och mötte angelica vid tolv nån gång så gick vi och bada sen åkte vi till gustavsberg (ja och angelica) och åt jääätte god lunch, varma mackor och hallon smoothie nere i gurrabergs hamnen :) sen åkte vi hem och spela lite fotboll och sen badade vi. sen bada vi igen och grillade på kvällen egentligen skulle vi sova ute men ja fick värsta allergi chocken så vi sov inomhus istl. fast först kolla vi på lite film och åt jordgubbar :) skeeeetansmysigt fast vi såg värsta b-filmen en svensk vampyr film som heter frostbiten. fast ja somna typ i början så.. jaja idag har jag och angelica badat men hon drog vi tolv nångång för hon  skulle åka och klippa lugg, hon kommer bli sötast :) kvart över tre har ja match i huddinge mot stuvsta så nu ska ja städa lite på mitt rum det ser förjävligt ut sen ska ja väl hitta på nåt annat jaja ciao ciao ! <3
(kan tyvärr inte lägga in bilder det krånglar bara)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0