tack älskling

mår skit, rättare sagt mådde skit. innan min älskling som är underbarast rädda hela mmin dag du är fan för bäst ! ska inte säga vad han sa här det är privat serrni men jävla va glad jag blev :) vill träffa honom nu !!!!! btw så pratar jag om felix mitt ex ;) han fick mig helt glömma dig din patetiska fega lilla åååååh ! du tog fan hjälp av mig när du behövde och nu vönder du dig mot mig good luck! säger jag bara .. aah jusste fokusera på nåt annat EM har drgit igång har inte kolla så mycket men man får såklart inte missa morgondagens match :) grekland-sverige det blir spännande :) jaja nu låter jag som värsta tönten och imrn fyller min syrra år hon kmr få värrans presse ! jaja ska gittaaaa TJO to the FLÖJT !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0